۱۳۸۹ دی ۲۰, دوشنبه

برف!!

969m7fz9k5qawieqz92w.jpg


بدون شرح!!


۶ نظر:

  1. هوالخلاق

    سلام

    گرچه مدت ها زمستان بود
    مدتي بود كه برفي نباريده بود... .
    ( ؟! : در دستور زبان ،آيا برف هم مي بارد يا كه تنها باران است كه مي بارد!؟ )

    درضمن :
    چه جالب!
    س(ب)ك و س(ر)د و س(ف)يد = برف

    آرم و خلاق زي... .
    ارادتمند : a min

    پاسخحذف
  2. الی برف منم قبول دارم 1200 سال

    پاسخحذف
  3. آخیییییییییییی
    برففففففففففف

    خیلی ذوق زده شدم
    :)

    پاسخحذف
  4. سپیدی ای برف...
    شیرینی...آخه مدرسه رو تعطیل می کنی!
    قشنگی...چون مامانم باهام میاد بیرون...ولی اگه نیای نمیاد که بریم پارک!

    سبکی...حتی از من که 19کیلو ام...

    تازه بابام می گه وقتی میای...هم هوارو تمیز می کنی هم کوچه ها رو ، خیابونا رو...

    به بابام گفتم...اینجام می گم...

    مــــــــن خیـــــــــلی برف دوست دارم...
    برفبازی که دیگه نگو...

    زود بیا...باشه؟!

    پاسخحذف